Millásreggeli - a gazdasági muppet show

  • ÉLŐ ADÁS
  • MŰSORTÁR
  • PODCAST FELIRATKOZÁS
  • VAN BARÁTUNK: RADIOCAFÉ
  • EPIC STORIES

Elhivatottság, kompetencia, autonóm igény: Spotify

2021-03-23

Hogy értette a Spotify, hogy a dolgozóinak soha többé nem kell bemenni az irodába? Szándékos rugalmasság-növelés van a háttérben, vagy a jelenlegi tapasztalatok kényszerítik a céget ebbe a munkahelyzetbe?

Lehet készülni a munkavállaló oldaláról arra, hogy ha egy teszten valakire azt mondják, hogy nem hiányozna a munkamenetből, akkor ki KELL rúgni? Dojcsák Dániel, a ShiwaForce marketingkommunikációs igazgatója ismerteti velünk a Spotfy profi, de kegyetlen világát.

Videó:

Hang:

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2021/03/TEAM-FIRST-Hogy-ertette-a-Spotify-hogy-a-dolgozoinak-soha-tobbe-nem-kell-bemenni-az-irodaba_audio.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Epic Stories, Team First Címkék: digitális iroda, hibrid munkaerőpiac, home office, munkahely, munkavállaló, spotify

  • MÉDIAAJÁNLAT
  • FELTÉTELEK
  • ADATVÉDELEM
  • ÁSZF
  • IMPRESSZUM
  • KAPCSOLAT
  • STÁB
  • GALÉRIA

Copyright © 2025 · Millásreggeli - minden jog fenntartva!