Millásreggeli - a gazdasági muppet show

  • ÉLŐ ADÁS
  • MŰSORTÁR
  • PODCAST FELIRATKOZÁS
  • VAN BARÁTUNK: RADIOCAFÉ
  • EPIC STORIES

Most akkor nyert a gaming ipar a karanténnal?

2020-05-06

Bár a Statista adatai alapján márciusban 36%-kal több időt töltöttünk videójátékokkal, még így sem sikerült a TOP5 kategóriába bekerülni (hírfolyamok követése +67%, Netflix jellegű szolgáltatások +51%, klasszikus TV +45%, messaging szolgáltatások +44%, és ezeket követi a videójátékok piaca. 

Olya Adamovich képe a Pixabay -en.

Sok cég, vagy iparág kiegyezne ekkora növekedéssel, de az éremnek van egy másik oldala is. A piacvezető cégek szerint ugyanis a COVID-19 ideje alatt átlagosan 20%-kal lassultak a fejlesztések és ez hosszabb távon óriási problémát fog jelenteni a meglevő játékok frissítésénél és az újak befejezésénél is. Emellett a csökkenő hirdetési árbevételek és a nehezebben hozzáférhető finanszírozások is koncentrálhatják a piacot. A gaming ipar helyzetéről Palocsay Gézával, a Jófogás és a Használtautó.hu ügyvezető igazgatójával beszélgettünk E-biznisz rovatunkban.

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2020/05/e-biznisz_20200506.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Tech-Tud Címkék: covid-19, e-sport, gaming ipar, twitch

  • MÉDIAAJÁNLAT
  • FELTÉTELEK
  • ADATVÉDELEM
  • ÁSZF
  • IMPRESSZUM
  • KAPCSOLAT
  • STÁB
  • GALÉRIA

Copyright © 2025 · Millásreggeli - minden jog fenntartva!