Millásreggeli - a gazdasági muppet show

  • ÉLŐ ADÁS
  • MŰSORTÁR
  • PODCAST FELIRATKOZÁS
  • VAN BARÁTUNK: RADIOCAFÉ
  • EPIC STORIES

Vásárlóerő és kínai noname mobilok

2019-11-06

Mit mutat az európai és magyarországi vásárlóerő alakulása? A „GfK Vásárlóerő Európában 2019” című tanulmányból kiderül. A részletekről Kui Jánossal, a GfK nagyvállalati értékesítési vezetőjével beszélgettünk. Aranyköpés rovatunkban Kocsis Zoltánt idéztük, majd Mobilózis rovatunkban Erdős Mártonnal, a PC World Magazin főszerkesztő-helyettesével beszélgettünk a Singles’ Day brutális akcióiról, illetve ennek kapcsán arról, hogy van-e piaca Európában a kínai noname gyártóknak.

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2019/11/MillasReggeli_20191106_0800.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Podcast Címkék: gfk, kínai mobilok, mobilózis, tanulmány, vásárlóerő

  • MÉDIAAJÁNLAT
  • FELTÉTELEK
  • ADATVÉDELEM
  • ÁSZF
  • IMPRESSZUM
  • KAPCSOLAT
  • STÁB
  • GALÉRIA

Copyright © 2025 · Millásreggeli - minden jog fenntartva!