Az e-kereskedelem a globális trendeket követve Magyarországon is folyamatosan növekedett az elmúlt években, a COVID-19 kereskedelemre gyakorolt hatásai pedig még inkább meggyorsították az online szektor erősödését.
Kép forrása: ilogistic.hu
Március óta számos új webáruház jött létre, a folyamat pedig az elemzések alapján nem áll meg, hiszen egyre többen részesítik előnyben az online vásárlást. Kérdés persze, hogy hogyan érdemes a lehető legegyszerűbben és leggazdaságosabban webshopot üzemeltetni, hiszen egy új online vállalkozás sikere számos apró részleten múlhat.
A Millásreggeli szerdánként jelentkező E-biznisz rovatában több héten keresztül fogunk az iLogistic egy-egy szakértőjével beszélgetni e-kereskedelmi kérdésekről. Az iLogistic, hazánk egyik piacvezető fulfillment webshop logisztika cége. Azoknak kínál megoldást, akik szeretnék leegyszerűsíteni webshopjuk üzemeltetését és egy csaknem másfél évtizedes tapasztalattal rendelkező cégre bízni a termékeik raktározását, csomagolását és kézbesítését.
Tájákozódásképpen arról, hogy mit is csinál a cég, érdemes megnézni róluk ezt a 4 perces videót:
Most szerdán (06.03) Csereklyei Bálinttal, az iLogistic Kft. ügyvezetőjével fogunk beszélgetni arról, hogy jelentheti-e a kiszervezett webshop logisztika az e-kereskedelem jövőjét a koronavírus után.