A biztosító úgyse fizet, ha baj van. Gondolják az ügyfelek. Az ügyfelek biztos stikliznek a kárbejelentésnél. Gondolják a biztosítók. De mi lenne, ha ezek a sztereotípiák egycsapásra megszűnnének? Mondjuk azért, mert a digitalizációnak köszönhetően a biztosító többet tudhat az ügyfelekről, mint eddig bármikor? A kérdés persze az, hogy egy meglehetősen konzervatív és merev szektor képes-e gyorsan reagálni a változásokra?
Körbepillantva a világon, feltűnik, hogy meglehetősen kevés startup működik a biztosítási szektorban. Éppen ezért örvendetes, hogy Magyarországon van egy ilyen próbálkozás, a Cherrisk. Kurtisz Krisztián egy nagy biztosítótársaság, az UNIQA és a szektor lehetőségeit újragondolni kívánó startup a Cherrisk vezetője is. Heuréka élmény rovatunkban vele beszélgettünk a szektor közeli és távoli jövőjéről
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS