Mostanság a felhasználói profilozás egy vitatott téma, a Facebook kapcsán naponta merül fel, hogy kiismerhetők-e a fogyasztó aktivitásai vagy az őt érő ingerek alapján, lehet-e következtetni a jövőbeni viselkedésére, döntéseire.
Komoly kérdés, de a lájkok figyelése csak a jéghegy csúcsa, a fogyasztói döntések megismerése sokkal mélyebb szintekre vezet.
Ami biztos, hogy a fogyasztói döntések komplex megértése a jelenlegi gazdaság valóban legértékesebb tudása, a termékfejlesztés, munkaszervezés, innováció, eladás és szinte semmi sem történhet anélkül, hogy a döntéseket befolyásoló tényezőket ne ismerné egy piaci szereplő. A digitális transzformáció, a gyors változás az elhullás kockázatát növeli azoknál, akik nem képesek a következő vevőjükre, dolgozójukra, fogyasztójukra ráhangolódni. A témáról Müller Zsolttal, a KPMG retail szektorért felelős igazgatójával beszélgettünk.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS