Millásreggeli - a gazdasági muppet show

  • ÉLŐ ADÁS
  • MŰSORTÁR
  • PODCAST FELIRATKOZÁS
  • VAN BARÁTUNK: RADIOCAFÉ
  • EPIC STORIES

Valóban kiismerhető egy ember 125 like-ból?

2018-04-06

Mostanság a felhasználói profilozás egy vitatott téma, a Facebook kapcsán naponta merül fel, hogy kiismerhetők-e a fogyasztó aktivitásai vagy az őt érő ingerek alapján, lehet-e következtetni a jövőbeni viselkedésére, döntéseire.

Komoly kérdés, de a lájkok figyelése csak a jéghegy csúcsa, a fogyasztói döntések megismerése sokkal mélyebb szintekre vezet.

Ami biztos, hogy a fogyasztói döntések komplex megértése a jelenlegi gazdaság valóban legértékesebb tudása, a termékfejlesztés, munkaszervezés, innováció, eladás és szinte semmi sem történhet anélkül, hogy a döntéseket befolyásoló tényezőket ne ismerné egy piaci szereplő. A digitális transzformáció, a gyors változás az elhullás kockázatát növeli azoknál, akik nem képesek a következő vevőjükre, dolgozójukra, fogyasztójukra ráhangolódni. A témáról Müller Zsolttal, a KPMG retail szektorért felelős igazgatójával beszélgettünk.

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2018/04/adatgazda_20180406.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Adatgazda Címkék: adatgazda, digitális transzformáció, fogyasztói profil, kpmg, like

  • MÉDIAAJÁNLAT
  • FELTÉTELEK
  • ADATVÉDELEM
  • ÁSZF
  • IMPRESSZUM
  • KAPCSOLAT
  • STÁB
  • GALÉRIA

Copyright © 2025 · Millásreggeli - minden jog fenntartva!