Millásreggeli - a gazdasági muppet show

  • ÉLŐ ADÁS
  • MŰSORTÁR
  • PODCAST FELIRATKOZÁS
  • VAN BARÁTUNK: RADIOCAFÉ
  • EPIC STORIES

A fogyasztás mozgatórugói

2018-11-16

A fogyasztói profilozásban egyre nagyobb teret kap a generáció kutatás. A fiatalok egészen másképp vásárolnak, mint az idősebbek, de a kereskedelemmel szembeni elvárások egyre inkább az ő ízlésüket tükrözik.

Részben azért, mert hamarosan ők lesznek a legnagyobb jövedelemmel rendelkező vásárlók, részben pedig azért, mert a fogyasztói szokások ma már a fiatalabbak felől az idősebbek felé terjednek. A KPMG azt vizsgálta meg, hogy milyen mozgatórugói vannak a mai kor fogyasztásának. Veér Bálinttal, a KPMG tanácsadójával beszélgettünk.

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2018/11/Adatgazda_Veer_Balint-2018-11-16.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Adatgazda Címkék: adatgazda, fogyasztói profil, fogyasztói szokások, kereskedelem

  • MÉDIAAJÁNLAT
  • FELTÉTELEK
  • ADATVÉDELEM
  • ÁSZF
  • IMPRESSZUM
  • KAPCSOLAT
  • STÁB
  • GALÉRIA

Copyright © 2025 · Millásreggeli - minden jog fenntartva!