2024. április 24., szerda 8-9 óra
SCHILLER: Globális autóipari trendek, magyar autópiaci sajátosságok. Mennyire van átalakulóban a globális autóipar? kik lesznek a jövő trendsetterei? Hogyan zárta az első negyedévet a hazai autópiac? Schiller Márk, a Schiller Autó Család stratégiai és marketing igazgatója.
ARANYKÖPÉS: „Miért küzd a nő tíz éven át azért, hogy megváltoztassa a férfi szokásait, ha azután meg arról panaszkodik, hogy nem ugyanaz az ember,
akihez feleségül ment?” (Barbra Streisand) Fun fact: eredetileg a tucat Barbara nevet kapta, de mivel kicsit sem rajongott érte, töröltette a középső ‘a’ betűt és Barbra-ra változtatta azt.
GONDOLKODOM: A hazai innovációs ökoszisztéma egyik fontos célja a kutatói pálya ösztönzése és vonzó kutatói életpálya kialakítása, ezáltal a tehetséges fiatalok Magyarországon tartása, valamint a kiváló külföldi kutatók Magyarországra vonzása. Utóbbihoz kapcsolódik, hogy kutatóprofesszori megállapodást írt alá Gérard Mourou francia Nobel-díjas fizikussal a Szegedi Tudományegyetem a közelmúltban. Bódis László, a Nemzeti Innovációs Ügynökség vezérigazgatója.
KPMG: Geolokáció-alapú adatelemzési szolgáltatások. Miközben a GDPR gátat szab a személyes adatok felhasználásának, a B2B világ kihasználhatja az anonim és aggregált adattömeg elemzéséből kapott információt. Hogyan lehetséges ez? A SIM kártyák mozgásának elemzésében milyen üzleti érték és lehetőség rejlik?
Verasztó Bence, a KPMG igazgatója, valamint Hodosán-Hartai Anita, a Magyar Telekom Wholesale Data Squad Product Ownere.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...