2024. március 14., csütörtök 8-9 óra
Az előző beszélgetésben a Suzuki 4 milliomodik esztergomi autóig vezető útját ismertük meg, a második részben Ádász Sándor flotta értékesítés vezetővel, és Varga András marketing vezetővel beszélgetünk a Suzuki és az autópiac jelenéről. Mennyire igyekszik a Suzuki eltávolodni a mi autónk megítéléstől? A Suzuki privát vagy flotta márka? Sikeres a Suzuki a flotta piacon? Ha igen miért? A juttatásként adott autók esetében nem találkoznak finnyássággal?
Aranyköpés: A zseni tisztában van saját határaival, az idióta ezt a kellemetlenséget hírből sem ismeri. (Albert Einstein)
Futómű, autóipari rovat. In memoriam Marcello Gandini. Elhunyt az autós formatervezés egyik legnagyobb mestere.
Mit tudnak a vezetéstámogató rendszerek? A modern vezetéstámogató rendszerek számos hétköznapi figyelmetlenséget ki tudnak küszöbölni vezetés közben. Kérdéses ugyanakkor, hogy mennyire kiforrottak ezek a rendszerek. Egy tanulmány szerint a nem teljesen megbízható működésük sok gondot is okozhat forgalmi helyzetekben. Várkonyi Gábor, autópiaci szakértő.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS