Új dizájnnal jelentkezik a Twitter. A megjelent fotók alapján az új oldal sok képet tartalmaz majd, a felhasználót álltja a középpontba, és a Facebook felületére hasonlít majd, írta a Mashable.
A közösségi médiaoldalak egyre inkább hasonlítanak egymásra, a funkciók és interfészek nem adnak azért olyan sok teret – ezért is talán kicsit túlzó a Twitterrel szembeni kritika.
A dizájnváltástól a cég a felhasználók számának további növekedését várja. Ez nem jött rosszul a legutóbbi gyorsjelentés után, amikor arról számolt be a cég, hogy a felhasználói szám növekedésének legalacsonyabb ütemét látták az elmúlt negyedévben, a működés pedig veszteséges.
A tőzsdén a befektetők örültek a hírnek, a Twitter papírjai több mint 5 százalékos pluszban is voltak a szerdai napon. .Korábban, a rossz jelentés hatására a Twitter egy nap alatt elveszítette az értékének a negyedét.