Millásreggeli - a gazdasági muppet show

  • ÉLŐ ADÁS
  • MŰSORTÁR
  • PODCAST FELIRATKOZÁS
  • VAN BARÁTUNK: RADIOCAFÉ
  • EPIC STORIES

Élelmiszerbiztonság app a fogyasztóknak

2014-12-02

December elsejétől elérhető a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) új mobil alkalmazása, amellyel a fogyasztók hatékonyan segíthetik az élelmiszerbiztonsági problémák felderítését, és azonnal jelezhetik az általuk felfedezett szabálytalanságokat a hatóságnak.

Egyelőre androidos okostelefonokon érhető el a Nébih Navigátor nevű alkalmazás. Ezzel a vásárlók pontosan jelezhetik a vásárlás helyszínét és a probléma okait, amelyet a hatóság szakemberei kivizsgálnak.

Jelenteni lehet például lejárt minőségű vagy jelöletlen élelmiszert, eladáshelyi higiéniai problémát, helytelen tárolást vagy bármilyen szokatlan, gyanús körülményt. Az applikáción keresztül a telefonos híváson kívül, hangalapú, e-mailes vagy fényképes bejelentési módok közül lehet választani.

Nébih Navigátor

A Nébih Navigátor a bejelentési lehetőség mellett információkkal is szolgál, például automatikusan küld élelmiszerbiztonsággal kapcsolatos híreket, riasztásokat.

A tájékoztatás szerint a konkrét problémák pontos bejelentése lehetőséget ad arra, hogy a vizsgálatot gyorsan és célzottan, az adott helyszínen elvégezzék.

Azok számára, akik a mobil applikáció helyett szívesebben élnének a bejelentés lehetőségével telefonon keresztül, a Nébih 06-80-263-244-as zöld száma továbbra is rendelkezésre áll.

Kategória: Egyéb

  • MÉDIAAJÁNLAT
  • FELTÉTELEK
  • ADATVÉDELEM
  • ÁSZF
  • IMPRESSZUM
  • KAPCSOLAT
  • STÁB
  • GALÉRIA

Copyright © 2025 · Millásreggeli - minden jog fenntartva!