Millásreggeli - a gazdasági muppet show

  • ÉLŐ ADÁS
  • MŰSORTÁR
  • PODCAST FELIRATKOZÁS
  • VAN BARÁTUNK: RADIOCAFÉ
  • EPIC STORIES

Csokinyúl, digitális bizalomépítés

2022-04-11

MIHÁLOVITS GAZDA: Drága lesz a csokinyúl is?

Húsvétkor 900 tonna édességet vásárolhatunk, a tavalyihoz képest 10%-os forgalomnövekedésre és stabil húsvéti keresletre számítanak a gyártók

Intődy Gábor, a Magyar Édességgyártók Szövetségének főtitkára

TŐZSDENYITÁS: Varga Zoltán, senior elemző

HEURÉKA-ÉLMÉNY: Ki van a vonal túlsó végén? – Bizalomépítés digitálisan

Ma már az információs írástudás önmagában nem elég.Mellette az online bizalmi írástudásra /röviden OBI/ ugyanúgy szükség van a tartós eredményekhez. Az online térben való érvényesüléshez több kell a „mi a feladat”, „mi hiányzik nekem”, „mire van szükségem” tényezők tűpontos megfogalmazásánál. Miközben a digitális tér a túlélésünk kulcsa, ez a környezet teljesen szembe megy a bizalom megszokott működésével. Üzleti környezetben pláne fokozottan nehéz dolog a bizalom alkalmazása, felvetve olyan kérdéseket, minthogy
kivel dolgozzunk együtt?
miként válasszunk üzleti partnert?
miért bízhatok a másik félben?

Rab Árpád, trendkutató, jövőkutató, a Corvinus Egyetem docense

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2022/04/JazzyRadio_2022-04-11_09_OK.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Podcast Címkék: csokinyúl, digitális, édesség, húsvét, tőzsdenyitás

  • MÉDIAAJÁNLAT
  • FELTÉTELEK
  • ADATVÉDELEM
  • ÁSZF
  • IMPRESSZUM
  • KAPCSOLAT
  • STÁB
  • GALÉRIA

Copyright © 2025 · Millásreggeli - minden jog fenntartva!