Egész napos reggelit tesztel a McDonald?s, a céghez közel álló források szerint. A megvalósulás a konyhák méretétől is függ.
A tervről a Janney Capital Markets számolt be. E szerint a gyorsétterem-lánc 24 órában tervezi a reggeli kategóriába tartozó ételek értékesítését, amennyiben a tesztidőszak alatt bebizonyosodik, hogy ez jó stratégia. A lánc a következő hónapokban vizsgálja majd ezt, egy belpiacon.
A Janney Capital Markets elemzője szerint a lépés logikus lenne, az eladások is azt mutatják, hogy a fogyasztók szeretik a reggeli választékot a láncnál. A tervnek azonban korlátai lehetnek: a legtöbb piacon ugyanis azért nincs egyszerre reggeli és ebéd választék, mert a konyhák mérete egyszerűen nem elégséges ahhoz, hogy a különböző ételek egyszerre készülhessenek el.
Watson, az IBM mesterséges intelligenciája válaszol. Próbálja ki! (x)