Millásreggeli - a gazdasági muppet show

  • ÉLŐ ADÁS
  • MŰSORTÁR
  • PODCAST FELIRATKOZÁS
  • VAN BARÁTUNK: RADIOCAFÉ
  • EPIC STORIES

Adatvezérelt marketing és új Samsung

2018-03-14

Mi az adatvezérelt marketing, és egyáltalán, miért van rá szükség? Schlégl Tímea az IVSZ kommunikációs igazgatója, a KÜRT akadémia képzésvezetője azért járt nálunk, hogy bővebben is megismerkedjünk ezzel a témával.  Miért fontos ez a digitális gazdaságban a vállalatoknak? Mit jelent ez a vállalatok számára? Hogyan lehet ezt „kicsiben” kell elkezdeni, és apró lépésekkel haladni? És hogyan változik a marketing szakemberek szemléletmódja? Erről beszélgettünk. Március 16-án hivatalosan is megjelenik a Samsung S9/S9+. Kunos Balázs a Samsung üzletág igazgatója mondta el, mire számíthatunk.

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2018/03/Millasreggeli_20180314_0800.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Podcast Címkék: adatvezérelt marketing, digitalizáció, ivsz, marketing, s9, samsung

  • MÉDIAAJÁNLAT
  • FELTÉTELEK
  • ADATVÉDELEM
  • ÁSZF
  • IMPRESSZUM
  • KAPCSOLAT
  • STÁB
  • GALÉRIA

Copyright © 2025 · Millásreggeli - minden jog fenntartva!