Millásreggeli - a gazdasági muppet show

  • ÉLŐ ADÁS
  • MŰSORTÁR
  • PODCAST FELIRATKOZÁS
  • VAN BARÁTUNK: RADIOCAFÉ
  • EPIC STORIES

Rózsaszin laptop és férfi szempillaspirál – ki mit vesz a neten?

2021-09-15

A fogyasztói különbségek a két nem között már régóta jelen vannak a köztudatban, már John Gray 1992 -es „A férfiak a Marsról, a nők a Vénuszról” című könyve megerősítette azt, amit a férfiak és a nők mindig is tudtak: a két nem nézőpontjaiban, motivációiban, indoklásaikban és cselekedeteikben is eltér – de tényleg helytálló ez az állítás még a mai napon is?

Palocsay Géza, a Jófogás és a Használtautó.hu ügyvezető igazgatója

Videó:

Hang:

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2021/09/EBIZNISZ-ferfi-no-evasarlok.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Piac Címkék: férfi, fogyasztó, indoklás, John Gray, motiváció, nő

  • MÉDIAAJÁNLAT
  • FELTÉTELEK
  • ADATVÉDELEM
  • ÁSZF
  • IMPRESSZUM
  • KAPCSOLAT
  • STÁB
  • GALÉRIA

Copyright © 2025 · Millásreggeli - minden jog fenntartva!