Millásreggeli - a gazdasági muppet show

  • ÉLŐ ADÁS
  • MŰSORTÁR
  • PODCAST FELIRATKOZÁS
  • VAN BARÁTUNK: RADIOCAFÉ
  • EPIC STORIES

Mesterséges intelligencia: csak a nagyok tudják megfizetni?

2022-03-30

A mesterséges intelligenciáról rengeteg szó esik, viszont elég kevés a gyakorlati bevezetés itthon. 2018-ban az egyik nagy magyar telekom szolgáltató úgy döntött, hogy merészet lép. Annak érdekében, hogy jelentősen csökkenhessen a várakozási idő és növekedjen az ügyfelei elégedettsége, bevezette Vandát az első magyarul beszélő ügyfélszolgálati asszisztenst. De csak a nagyoknak van ilyen lehetősége?

Gombár György, az Avaya Magyarország ügyvezetője mondta el a részleteket.

Videó:

Hang:

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2022/03/KKV.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: KKV Címkék: digitális ügyfélszolgálat, digitalizáció, kkv, mesterséges intelligencia, Ügyfélszolgálat, Vanda

  • MÉDIAAJÁNLAT
  • FELTÉTELEK
  • ADATVÉDELEM
  • ÁSZF
  • IMPRESSZUM
  • KAPCSOLAT
  • STÁB
  • GALÉRIA

Copyright © 2025 · Millásreggeli - minden jog fenntartva!