Millásreggeli - a gazdasági muppet show

  • ÉLŐ ADÁS
  • MŰSORTÁR
  • PODCAST FELIRATKOZÁS
  • VAN BARÁTUNK: RADIOCAFÉ
  • EPIC STORIES

A tévéelőfizetés díjának 95 százaléka ablakon kidobott pénz

2019-01-25

Bár a streamingszolgáltatók lassan de biztosan egyre nagyobb szeletet hasítanak ki a médiapiaci tortából, globális szinten még mindig elsősorban a komplex kínálatot nyújtó tévécsomagok népszerűek.

A kép különösen kontrasztos a világ legnagyobb médiapiacán, az Egyesült Államokban, ahol egyes kutatások szerint az átlag tévéelőfizető évente ezer dollárt költ olyan csatornákra, melyeket soha nem néz. Ez a helyzet ismerős lehet a hazai tévénézőknek is. De, hogy árnyaljuk a képet felhívtuk Koi Tamást, a hwsw.hu szakíróját, akit arról is kérdeztünk, hogy a tévézés helyét teljesen átveheti-e a streamingszolgáltatás, illetve hogy milyen eszközön bámuljuk leginkább a programokat.

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2019/01/koitamas_20190125.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Kult Címkék: felmérés, kábeltévé, netflix, streamingszolgáltatás

  • MÉDIAAJÁNLAT
  • FELTÉTELEK
  • ADATVÉDELEM
  • ÁSZF
  • IMPRESSZUM
  • KAPCSOLAT
  • STÁB
  • GALÉRIA

Copyright © 2025 · Millásreggeli - minden jog fenntartva!