Az előzetes jóslatokra alaposan rácáfolt a hagymás-sajtos csoki: sikere lett, méghozzá nem is kicsi. Piacra lépését követően a Tayto 100 ezer darabot adott el belőle.
A szokatlan ízesítésű édességgel a Tayto nevű ír cég rukkolt ki, és az utolsó darabig eladta az első százezer táblányit. A vállalat a próbaszériát azt követően gyártotta le, hogy előtte felmérte a világhálós reakciók révén a remélhető igényt.
A csokoládé ízesítésében nem sajtot és hagymát, hanem sajtos-hagymás chipset használtak fel, ami Írországban és Angliában is közkedvelt. (Azt elég nehéz eldönteni, hogy ez kívánatosabbá, vagy még bizarrabbá teszi az édességet?)
A százezer tábla vevői között akadtak, akik kellemesnek értékelték a hagymás-sajtos csokit, mások már a hallatán is étvágyveszejtőnek minősítették ? írta a brit Metro. A termék fogadtatása messze nem egyöntetű siker: lehet, hogy a kezdeti impulzust a kíváncsiság hajtotta.