Millásreggeli - a gazdasági muppet show

  • ÉLŐ ADÁS
  • MŰSORTÁR
  • PODCAST FELIRATKOZÁS
  • VAN BARÁTUNK: RADIOCAFÉ
  • EPIC STORIES

Óriásit ugrott a Huawei

2013-02-25

A kínai Huawei fogyasztói üzletága, a Huawei Device az előző évhez képest 10 százalékkal több, 7,5 milliárd dollár értékesítési árbevételt ért el. Tavaly 52 millió mobiltelefont, ezen belül 32 millió okostelefont gyártottak, ami 60 százalékos növekedés az előző évhez képest.

A Huawei 2012 negyedik negyedévében érte el története legnagyobb növekedését: 10,8 millió készüléket értékesített, ami 89,5 százalékos bővülés az előző év azonos időszakához képest – közölte a cég a most zajló barcelonai Mobile World Congress nemzetközi mobiltechnológiai kiállításon.

A Huawei ennek köszönhetően harmadik helyre lépett előre a nemzetközi okostelefon-gyártók ranglistáján. Értékesítési sikereire alapozva a Huawei „Make it possible” néven új stratégiát jelölt ki márkája világszerte ismertté tételére és eladási sikereinek további növelése érdekében.

„Tavaly bemutattuk az Ascend termékcsaládot, ma ugyanezen az eseményen indítjuk el új kampányunkat, amely tovább erősíti márkanevünket” – mondta Richard Yu, a Huawei fogyasztói üzletágának vezérigazgatója.

Az új stratégia hívószava kijelöli a Huawei számára az irányt ahhoz, hogy az elkövetkező években a vezető okostelefon-márkák egyike legyen, írta az MTI. Sőt, a cég ennél optimistább, a márkanévért felelős igazgató úgy nyilatkozott a nemzetközi sajtónak Barcelonában, hogy hamarosan okosabbak lesznek, mint az Apple.

Kategória: Egyéb

  • MÉDIAAJÁNLAT
  • FELTÉTELEK
  • ADATVÉDELEM
  • ÁSZF
  • IMPRESSZUM
  • KAPCSOLAT
  • STÁB
  • GALÉRIA

Copyright © 2025 · Millásreggeli - minden jog fenntartva!