Megvan az orvosság arra a férfiaknak időnként szívritmuszavart okozó jelenségre, amikor a szeretett nő mosolyogva hazatér egy Louis Vuitton táskával, benne pár üvegcse Christian Dior parfümmel, Revlon szépészeti szerekkel, valamint néhány tégely bőrápoló kencével a Beiersdorftól és kölyökkutya szemekkel bejelenti, hogy a reá bízott bankkártya bizony leapadt.
Tavaly ilyenkor, március 8-án állítottunk össze egy portfóliót azoknak a cégeknek a részvényeiből (stílusosan 8-ból), amelyeknek a termékfejlesztői a gyengébbik nem képviselőit veszik célba. Akkor ezt egy kis gesztusnak szántuk a Millásreggeli hölgy hallgatói számára, a magunk gazdasági újságírós módján. Most viszont, amikor egy év elteltével megvizsgáltuk ennek a portfóliónak a hozamát rájöttünk, hogy kezünkbe került a Szent Grál.
Ahhoz, hogy egy fajta természetes fedezettségünk legyen azon kitettségünkkel szemben, amit a vásárlási szenvedéllyel megáldott/vert kedvesünk okoz, íme, férfitársaim Nőnap alkalmából egy portfólió, ami annál többet hoz, minél többet vásárol szívünk választottja*:
(*Figyelem! A hatás meglehetősen közvetett, ezért érdemes limitet beállítanunk a kártyánkon!)