Millásreggeli - a gazdasági muppet show

  • ÉLŐ ADÁS
  • MŰSORTÁR
  • PODCAST FELIRATKOZÁS
  • VAN BARÁTUNK: RADIOCAFÉ
  • EPIC STORIES

Egy kártyatranzakció egyenlő egy ebéd

2015-11-23

Nagyszabású kampányt indít az éhezés ellen a MasterCard: a társaság Közép- és Kelet-Európa tizenegy országában elindítja Priceless Causes kampányát, így támogatva az Élelmezési Világprogram (World Food Programme, WFP) keretében megvalósuló iskolai étkeztetési programot Ruandában. A MasterCardnak ebben a régióban ez az első, számos országot érintő kampánya, amelynek célja a WFP segítése egy éhezésmentes világ felépítésében.

November 23. és 29. között a tizenegy résztvevő ország MasterCard kártyabirtokosai automatikusan adakoznak minden egyes kártyás tranzakcióval. Egy-egy ilyen felajánlással egy ruandai gyermek iskolai ebédjének megfelelő összeg jut a WFP-hez, ami azért nagyon lényeges támogatás, mert egy friss élelmezési jelentés szerint az ország 5 évnél fiatalabb gyerekeinek 43 százaléka krónikusan alultáplált.  Az iskolai étkezések alapvető élelemforrást jelentenek a gyerekeknek, és hozzájárulnak ahhoz, hogy a tanulók rendszeres iskolalátogatókká váljanak, vagyis ne morzsolódjanak le. A MasterCard – ügyfeleivel együtt – elkötelezett, hogy több mint 3,75 millió ebédhez biztosítson támogatást a kezdeményezés keretében.

“Közös felelősségünk, hogy jót tegyünk, ezért szeretnénk támogatni a ruandai gyerekeket iskolai ebédjük biztosításával. A közép- és kelet-európai MasterCard kártyabirtokosok most energiát és erőt küldhetnek a gyerekeknek, hogy a tanulmányaikra koncentrálhassanak. Azzal, hogy biztosítjuk a helyi élelmiszerekből készülő iskolai ebédet, a helyi vállalkozásokat és családi gazdálkodásokat is segítjük. Egyetlen tranzakcióval óriási hatást érhetünk el, és összefogva több ezer gyerek életét tehetjük jobbá” – mondta George Simon, a MasterCard Közép- és Kelet-Európai divíziójának elnöke.

WFP_kreativ

“A MasterCardnak köszönhetően a közép- és kelet-európai kártyabirtokosok most valódi változást hozhatnak egy gyermek életében, és ehhez mindössze annyit kell tenniük, hogy használják a bankkártyájukat” – mondta Jay Aldous, a WFP partnerkapcsolati igazgatója. “Ez a kezdeményezés kitűnően szemlélteti, hogy mi minden lehetséges, ha a magánszektor üzleti kompetenciák alkalmazásával segít megváltoztatni a világot.”

Kategória: Egyéb

  • MÉDIAAJÁNLAT
  • FELTÉTELEK
  • ADATVÉDELEM
  • ÁSZF
  • IMPRESSZUM
  • KAPCSOLAT
  • STÁB
  • GALÉRIA

Copyright © 2025 · Millásreggeli - minden jog fenntartva!