Millásreggeli - a gazdasági muppet show

  • ÉLŐ ADÁS
  • MŰSORTÁR
  • PODCAST FELIRATKOZÁS
  • VAN BARÁTUNK: RADIOCAFÉ
  • EPIC STORIES

Az internetezők háromnegyede vásárol a világhálón

2013-06-19

Az internetező felnőttek háromnegyede már vásárolt a világhálón, a magyar online vásárló főként telekommunikációs eszközt és kiegészítőket, biztosítást, könyvet, üdülést rendel valamelyik webshopban – közölte a GfK Hungária piackutató szerdán az MTI-vel.

A GfK Hungária Digital Connected Consumer tanulmányának legfrissebb adatai szerint a világhálót használó 18-49 éves lakosság körében 76 százalék használta már vásárlásra valamelyik online platformot, 28 százalék havonta vásárol az interneten, míg minden ötödik vásárló havi rendszerességgel intéz így beszerzést.

A telekommunikációs eszközök és kiegészítők kategóriájában a legnagyobb az összes vásárlásból az online megrendelések aránya. Az ilyen termékeket rendelők 48 százaléka inkább az interneten keresztül intézi a beszerzést, mint valamelyik kereskedésben. Ennek hátterében részben a mobilszolgáltatók online közösségre kialakított speciális ajánlatai, akciói állnak.

A színház-, mozi- és koncertjegyek 41 százalékát értékesítik a világhálón, s a biztosítások 41 százalékát is online kötik. A könyvvásárlások 40 százaléka csakúgy, mint az üdülés, nyaralás rendelése is a neten zajlik. (MTI)

Kategória: Egyéb

  • MÉDIAAJÁNLAT
  • FELTÉTELEK
  • ADATVÉDELEM
  • ÁSZF
  • IMPRESSZUM
  • KAPCSOLAT
  • STÁB
  • GALÉRIA

Copyright © 2025 · Millásreggeli - minden jog fenntartva!