Millásreggeli - a gazdasági muppet show

  • ÉLŐ ADÁS
  • MŰSORTÁR
  • PODCAST FELIRATKOZÁS
  • VAN BARÁTUNK: RADIOCAFÉ
  • EPIC STORIES

Ügyfélélmény, Pilinszky, drónok

2018-11-27

Milyen tényezők határozzák meg a fogyasztói élményt? Hogyan tehet egy kereskedő többet az ügyfélélményért, az ügyfelek hűségéért? Müller Zsolt, a KPMG retail szektorért felelős igazgatója mondta el. A múltkori alapozást követően folytattuk drónok témánkat, Frikker Attila a Duplitec Kft. szakértője, üzletfejlesztési vezetője beszélt a hazai szabályozás sajátosságairól Piros pirula rovatunkban.

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2018/11/Millasreggeli_20181127_0800.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Podcast Címkék: drón, hűség, kereskedelem, kpmg, légtér, Pilinszky, repülés, szabályozás, ügyfélélmény

  • MÉDIAAJÁNLAT
  • FELTÉTELEK
  • ADATVÉDELEM
  • ÁSZF
  • IMPRESSZUM
  • KAPCSOLAT
  • STÁB
  • GALÉRIA

Copyright © 2025 · Millásreggeli - minden jog fenntartva!