2025. július 22., kedd 9-10 óra
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
Magasfokú digitalizáltság, a társadalmi ügyek iránti fogékonyság és a fogyasztói hűség elnyerését mindennél előbbre soroló vállalati kultúra – az idei KPMG Global Customer Experience Excellence kutatás szerint ezek jellemzik a sikeres vállalatok fogyasztói elégedettség stratégiáját.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
MKB: Magával ránthatja-e a török líra a forintot? Carry trade – rég volt, megint van, de mi is az? A privátbanki porfóliókban mit jelent a magasabb kamat és az infláció? Pleschinger Gyula, az MKB Private Banking igazgatója.
ARANYKÖPÉS: Závada Pál.
KPMG: Ügyfélélmény – mit tudnak az ebben világszinten élenjáró cégek és mit tanulhatunk tőlük? Magasfokú digitalizáltság, a társadalmi ügyek iránti fogékonyság és a fogyasztói hűség elnyerését mindennél előbbre soroló vállalati kultúra – az idei KPMG Global Customer Experience Excellence kutatás szerint ezek jellemzik a sikeres vállalatok fogyasztói elégedettség stratégiáját. Hári Melitta, a KPMG ügyfélélmény tanácsadója.
ÉSZJÁTÉK: Logisztikai hírek.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
Milyen tényezők határozzák meg a fogyasztói élményt? Hogyan tehet egy kereskedő többet az ügyfélélményért, az ügyfelek hűségéért? Müller Zsolt, a KPMG retail szektorért felelős igazgatója mondta el. A múltkori alapozást követően folytattuk drónok témánkat, Frikker Attila a Duplitec Kft. szakértője, üzletfejlesztési vezetője beszélt a hazai szabályozás sajátosságairól Piros pirula rovatunkban.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS