Millásreggeli - a gazdasági muppet show

  • ÉLŐ ADÁS
  • MŰSORTÁR
  • PODCAST FELIRATKOZÁS
  • VAN BARÁTUNK: RADIOCAFÉ
  • EPIC STORIES

Hogyan működik jól az ügyfélélmény?

2021-12-14

Magasfokú digitalizáltság, a társadalmi ügyek iránti fogékonyság és a fogyasztói hűség elnyerését mindennél előbbre soroló vállalati kultúra – az idei KPMG Global Customer Experience Excellence kutatás szerint ezek jellemzik a sikeres vállalatok fogyasztói elégedettség stratégiáját.

Részletek

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2021/12/Ugyfelelmeny.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Munka világa Címkék: cég, digitalizáltság, fogyasztó, hűség, kpmg, kultúra, ügyfélélmény, vállalat

Török líra, carry trade, ügyfélélmény

2021-12-14

MKB: Magával ránthatja-e a török líra a forintot? Carry trade – rég volt, megint van, de mi is az? A privátbanki porfóliókban mit jelent a magasabb kamat és az infláció? Pleschinger Gyula, az MKB Private Banking igazgatója.

ARANYKÖPÉS: Závada Pál.

KPMG: Ügyfélélmény – mit tudnak az ebben világszinten élenjáró cégek és mit tanulhatunk tőlük? Magasfokú digitalizáltság, a társadalmi ügyek iránti fogékonyság és a fogyasztói hűség elnyerését mindennél előbbre soroló vállalati kultúra – az idei KPMG Global Customer Experience Excellence kutatás szerint ezek jellemzik a sikeres vállalatok fogyasztói elégedettség stratégiáját. Hári Melitta, a KPMG ügyfélélmény tanácsadója.

ÉSZJÁTÉK: Logisztikai hírek.

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2021/12/JazzyRadio_2021-12-14_08_OK.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Podcast Címkék: carry trade, digitalizáltság, fogyasztó, hűség, infláció, kamat, porfólió, privátbank, török líra, ügyfélélmény

  • MÉDIAAJÁNLAT
  • FELTÉTELEK
  • ADATVÉDELEM
  • ÁSZF
  • IMPRESSZUM
  • KAPCSOLAT
  • STÁB
  • GALÉRIA

Copyright © 2025 · Millásreggeli - minden jog fenntartva!