Millásreggeli - a gazdasági muppet show

  • ÉLŐ ADÁS
  • MŰSORTÁR
  • PODCAST FELIRATKOZÁS
  • VAN BARÁTUNK: RADIOCAFÉ
  • EPIC STORIES

A Budweiser kiskutyás reklámja nyerte a Super Bowl-t

2014-02-05

Míg a Seattle Seahawks a 48. Super Bowl-on a Denver Broncost döngölte a sárba, addig a Budweiser marketingesei a reklámpiacon villantottak egy óriásit.

budweiser_puppylove

A Nielsen felmérése szerint 111,5 millió néző volt kíváncsi a sporteseményre, ami rekordnak számít az USA-ban sugárzott televíziós műsorok tekintetében. Ilyen nézőszám mellett talán még súlyosabbnak tűnik a Budweiser ?Puppy Love? címet viselő reklámfilmjének 43 milliós megtekintése a YouTube-on, ami egyébként lényegesen több mint a második és harmadik helyezett reklámfilm nézőszámainak összege.

A reklámfilmesek versenyében az ezüstérmet a Duracell ?Trust Your Power? spotja hozta el 18 millió megtekintéssel, míg a harmadik helyen Hyundai ?Nice? című hirdetése végzett 13 milliós nézőszámmal.

A hirdetők egyébként egész jól jártak idén. Ugyanis a közvetítés alatt vetített reklámokért nagyjából a tavalyival megegyező árat kellett kicsengetni. Egy 30 másodperces spot sugárzási díja átlagosan 4 millió dollárral terhelte a hirdetni szándékozó cégek marketing büdzséjét.

Kategória: Egyéb

  • MÉDIAAJÁNLAT
  • FELTÉTELEK
  • ADATVÉDELEM
  • ÁSZF
  • IMPRESSZUM
  • KAPCSOLAT
  • STÁB
  • GALÉRIA

Copyright © 2025 · Millásreggeli - minden jog fenntartva!