Millásreggeli - a gazdasági muppet show

  • ÉLŐ ADÁS
  • MŰSORTÁR
  • PODCAST FELIRATKOZÁS
  • VAN BARÁTUNK: RADIOCAFÉ
  • EPIC STORIES

Mit jelent a tudatosság az e-kereskedelemben?

2021-09-08

A 2010-es évektől kezdődően jellemzően az árösszehasonlító oldalak megjelenésével kezdődött a fogyasztói tudatosság mint téma megjelenése.

Palocsay Géza, a Jófogás és a Használtautó.hu ügyvezető igazgatója

Videó:

Hang:

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2021/09/EBIZNISZ.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Piac Címkék: árösszehasonlító, fogyasztó, tudatosság

  • MÉDIAAJÁNLAT
  • FELTÉTELEK
  • ADATVÉDELEM
  • ÁSZF
  • IMPRESSZUM
  • KAPCSOLAT
  • STÁB
  • GALÉRIA

Copyright © 2025 · Millásreggeli - minden jog fenntartva!