Millásreggeli - a gazdasági muppet show

  • ÉLŐ ADÁS
  • MŰSORTÁR
  • PODCAST FELIRATKOZÁS
  • VAN BARÁTUNK: RADIOCAFÉ
  • EPIC STORIES

CMS, az elsődleges ügyfélkapcsolati interakciós pont

2021-04-27

Egy vállalati webes portál ma már jóval túlmutat a sima információközlés és reklám funkción.

Valójában tényleg ez vált az elsődleges ügyfélkapcsolati interakciós ponttá. A CMS már nem csak a “szerkesztő”, hanem egy komplex ökoszisztéma, valójában egy gyár. Azt érdemes induláskor eldönteni, hogy pontosan milyen gyárat szeretne a cég.

Kállai Gáborral, a ShiwaForce CTO-jával beszélgettünk

Videó:

Hang:

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2021/04/TEAM-FIRST-Miert-kell-egy-megbizhato-CMS-minden-vallalatnak-akinek-ugyfelei-vannak_audio.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Epic Stories, Team First Címkék: CMS, információ, interakció, ökoszisztéma, ügyfélkapcsolat, web

  • MÉDIAAJÁNLAT
  • FELTÉTELEK
  • ADATVÉDELEM
  • ÁSZF
  • IMPRESSZUM
  • KAPCSOLAT
  • STÁB
  • GALÉRIA

Copyright © 2025 · Millásreggeli - minden jog fenntartva!