Millásreggeli - a gazdasági muppet show

  • ÉLŐ ADÁS
  • MŰSORTÁR
  • PODCAST FELIRATKOZÁS
  • VAN BARÁTUNK: RADIOCAFÉ
  • EPIC STORIES

Mit kezdjünk karácsony után két egyforma pulcsival?

2017-12-19

Üzletben vásárolt hibátlan termék cseréjét vagy vételárának visszatérítését a vásárló nem követelheti meg a kereskedőtől – figyelmeztet a Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesülete (FOME) és a CP Contact.

A gyakorlatban az üzletek többsége mégis önként vállalja a rossz méretű, duplán megvásárolt vagy egyszerűen csak nem szimpatikus termékek visszavételét. Igaz, ennek feltételei boltról boltra alapvető eltéréseket mutatnak. A részletekről Siklósi Mátéval, a CP Contact ügyvezető partnerével beszélgettünk.

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2017/12/siklosimate_20171219.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Közélet Címkék: karácsony, kereskedő, online vásárlás, vásárlás, visszáru

  • MÉDIAAJÁNLAT
  • FELTÉTELEK
  • ADATVÉDELEM
  • ÁSZF
  • IMPRESSZUM
  • KAPCSOLAT
  • STÁB
  • GALÉRIA

Copyright © 2025 · Millásreggeli - minden jog fenntartva!