Millásreggeli - a gazdasági muppet show

  • ÉLŐ ADÁS
  • MŰSORTÁR
  • PODCAST FELIRATKOZÁS
  • VAN BARÁTUNK: RADIOCAFÉ
  • EPIC STORIES

8-9 óra: Ügyfélszolgálatok jelene és jövője

2015-12-03

A gonoszkodó nénitől a webchatig széles a megoldások tárháza ügyfélszolgálat ügyben. Mi a callcenter? Mi a contactcenter? Hogyan néznek ki ezek ma és milyen lesz a  jövő? Kérdéseinkre Fejér Tamástól (Invitel) kaptuk meg a választ. Suták Péterrel (MKB) továbbképeztük a hallgatókat faktoring ügyben. Kababik József (Erste) pedig többek között az RWE egyik szénerőművének biomassza-erőművé alakításáról hozott híreket.

 

2015-12-03 08-00-00 Channel 2

Kategória: Egyéb

  • MÉDIAAJÁNLAT
  • FELTÉTELEK
  • ADATVÉDELEM
  • ÁSZF
  • IMPRESSZUM
  • KAPCSOLAT
  • STÁB
  • GALÉRIA

Copyright © 2025 · Millásreggeli - minden jog fenntartva!