Míg a Seattle Seahawks a 48. Super Bowl-on a Denver Broncost döngölte a sárba, addig a Budweiser marketingesei a reklámpiacon villantottak egy óriásit.
A Nielsen felmérése szerint 111,5 millió néző volt kíváncsi a sporteseményre, ami rekordnak számít az USA-ban sugárzott televíziós műsorok tekintetében. Ilyen nézőszám mellett talán még súlyosabbnak tűnik a Budweiser ?Puppy Love? címet viselő reklámfilmjének 43 milliós megtekintése a YouTube-on, ami egyébként lényegesen több mint a második és harmadik helyezett reklámfilm nézőszámainak összege.
A reklámfilmesek versenyében az ezüstérmet a Duracell ?Trust Your Power? spotja hozta el 18 millió megtekintéssel, míg a harmadik helyen Hyundai ?Nice? című hirdetése végzett 13 milliós nézőszámmal.
A hirdetők egyébként egész jól jártak idén. Ugyanis a közvetítés alatt vetített reklámokért nagyjából a tavalyival megegyező árat kellett kicsengetni. Egy 30 másodperces spot sugárzási díja átlagosan 4 millió dollárral terhelte a hirdetni szándékozó cégek marketing büdzséjét.